Co to jest AdWords?

0
118
Co to jest AdWords?

Czym jest Google AdWords?

Z dużą dozą prawdopodobieństwa wiele firm które zaczyna własną działalność w internecie chcę wypromować własną markę. Google AdWords jest narzędziem, które wykorzystuje się do celów reklamowych, dzięki czemu możemy przeprowadzić efektywną kampanię, która pozwoli nam na dotarcie do dużej liczby odbiorców. Każdy, kto myśli poważnie o swoim biznesie korzysta z tego rozwiązania. Z pewnością wiele osób nie wie jak działa adwords krok po kroku. Prowadzenie kampanii AdWords nie musi być wcale trudne pod warunkiem, że powierzymy naszą stronę w odpowiednie ręce. Jeżeli sami nie jesteśmy w stanie przeprowadzić takich działań możemy skorzystać z usług firmy pozycjonerskiej, która oprócz pozycjonowania naszej strony zadba również o naszą kampanię. Pamiętajmy również, że chcąc prowadzić jakąkolwiek działalność w internecie musimy wiedzieć, iż internet jest jednym z najważniejszych i najlepszych kanałów reklamowych. Zainwestowanie w taką reklamę pozwoli naszej firmie być wysoko widocznym w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Co jest naprawdę ogromną zaletą. Warto także wiedzieć, że do dyspozycji mamy również reklamy graficzne oraz wideo, dzięki czemu możemy reklamować się na wiele różnych sposobów. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Z pewnością wiele osób w tym momencie zada sobie pytanie, w jaki sposób funkcjonują te reklamy. Otóż sprawa jest bardzo prosta, gdy dany użytkownik wpiszę w wyszukiwarkę Google odpowiednie słowo kluczowe jego oczom ukaże się nasza strona, która prawdopodobnie będzie wysoko w wynikach wyszukiwania, na samej górze listy, dzięki czemu będzie rzucała się w oczy. Ludzie chętnie będą klikali na naszą ofertę, co pozwoli na krótkim czasie pozyskać naprawdę wielu klientów, dzięki czemu nasz biznes będzie się rozwijał dosyć szybko. W przypadku adwords najbardziej popularnym rodzajem rozliczeń jest cost per click, czyli, krótko mówiąc, opłata za kliknięcie nasz link, dlatego możemy mieć pewność, że naszą stronę będą odwiedzać jedynie osoby zainteresowaną daną ofertą. 

AdWords krok po kroku

Jeżeli chcemy korzystać z kampanii Google AdWords najpierw musimy założyć konto. Kolejnym krokiem będzie wybranych celu, a także typu kampanii odpowiedniej oraz grupy odbiorców, do której mamy zamiar dotrzeć. Następnie ustalamy budżet, a także harmonogram, sami decydujemy o tym, ile pieniędzy wydamy na reklamę każdego dnia. Potem określamy strukturę kampanii. Natomiast później dobieramy odpowiednie słowa kluczowe, pod którymi ma się wyświetlać nasza reklama. Ostatnim krokiem będzie napisanie reklamy oraz dodanie rozszerzeń.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here