Menu / szukaj

Zoptymalizowana strona internetowa ma duże znaczenie dla firmy

Dla większości firm, strona internetowa jest jedną z najważniejszych inwestycji jaka istnieje. Jedni przedsiębiorcy wydają za dużo, inni zaś przeznaczają zbyt mało środków na swoje strony internetowe, a wielu nie ma pojęcia, co robią i dlaczego.

Z tego powodu dzisiaj powiem o tym, dlaczego dobra, stała i doskonale zoptymalizowana strona internetowa jest naprawdę ważna dla firmy.

1. Twoja strona internetowa odzwierciedla Ciebie, jako właściciela firmy i fachowca.

Jeśli witryna wygląda profesjonalnie, potencjalni klienci będą uważać, że jesteś zawodowcem, który ma wystarczająco dużo klientów i dochodów, aby stworzono dla niego stronę w sieci. Jeśli potencjalni klienci odwiedzą witrynę, która wygląda amatorsko i jest do niczego, w taki sposób będą postrzegać również Ciebie.

Jeśli jesteś projektantem stron www, wszelkimi sposobami zbuduj własną witrynę, która będzie odzwierciedlać Twój potencjał. Wszyscy pozostali, wynajmijcie solidną firmę, która zrobi kawał dobrej roboty, nie tylko budując waszą stronę internetową, lecz która sprawi, że będzie strona odwiedzana co maksymalnie zwiększy obroty jakie będziesz osiągał.

2. Twoja strona internetowa może oznaczać dodatkową sprzedaż.

Nawet jeśli reprezentujesz firmę wykorzystującą jedynie tradycyjne metody działania i nie sprzedajesz swoich usług za pośrednictwem internetu, posiadanie porządnej strony internetowej może oznaczać dodatkową sprzedaż. Lokalna klientela często prowadzi rozmowy przez internet i może natknąć się na Twoją witrynę, zachęcającą do odwiedzenia sklepu.

W przypadku, gdy klienci znajdą firmę konkurencyjną, która wygląda na bardziej godną zaufania lub bardziej renomowaną niż Ty (albo jeśli firma ta posiada własną stronę www a Ty nie) stracisz klientów, tylko z powodu strony internetowej.

Również, gdy jesteś osobą medialną będziesz potrzebował strony internetowej, aby pomóc ludziom Cię odszukać.

3. Twoja strona internetowa może oznaczać interes na skalę światową.

Czy kiedykolwiek myślałeś o otrzymywaniu zamówień z Australii i Malezji? Uruchomienie bardzo dobrej strony internetowej oznacza, natychmiastowe przeistoczenie się w firmę na skalę światową, co pozwala rozszerzyć klientelę firmy do większej liczby odbiorców.

Twoja strona www widoczna jest w prawie każdym kraju na całym świecie, a to oznacza, poszerzenie bazy swoich potencjalnych klientów o miliony ludzi. Nadal będziesz miał na uwadze swój rynek docelowy, ale międzynarodowi odbiorcy reklamy również odkryją, że Twoja firma jest interesująca.

4.Strona internetowa może wzbudzić zainteresowanie mediów.

Jeśli dziennikarz szuka eksperta w Twojej branży, którego chce zacytować w artykule, on/ona najprawdopodobniej wybierze właściciela firmy, której witryna internetowa wygląda profesjonalnie i przejrzyście zamiast kogoś, kto wygląda jakby sam nie wiedział co robi. Jak większość z was doskonale wie, wzmianka na temat firmy w mediach może okazać się bardzo pomocna!

Nie rób swojej firmie niedźwiedziej przysługi umieszczając kiepsko wykonaną stronę internetową w sieci. Zadbaj i mądrze inwestuj w firmową witrynę zatrudniając ludzi, którzy wiedzą co robią.

marketingmanagerls

Łukasz Schab

Doradca Marketingowy, Interim Marketing Manager. Dołącz do mnie na Google+ lub na Facebooku.