Menu / szukaj

Wykorzystaj Facebook’a w promocji swojej firmy

Dla kogo?:

Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, osób odpowiedzialnych za reklamę i marketing internetowy firm, a także pracowników agencji reklamowych i wszystkich osób zainteresowanych nowymi technikami promocji w internecie.

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z najważniejszymi zasadami promocji organizacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia strategii promocji, prowadzenia działań marketingowych na Facebook’u, monitorowania postępów promocji oraz psychologicznych mechanizmów odpowiedzialnych za skuteczną komunikację w sieciach społecznościowych.

 

Zakres merytoryczny szkolenia:
  • Media społecznościowe a marketing firmy – dlaczego warto być obecnym na Fecebook’u – wprowadzenie

○    Możliwości i ograniczenia promocji na Facebook’u

○    Poznanie najważniejszych pojęć z zakresu marketingu społecznościowego

  • Zakładanie i prowadzenie profilu firmowego

○    Możliwości i ograniczenia profilu firmowego

○    Profil firmowy a płatna reklama na Facebook’u

○    „Wydarzenia” na Facebook’u

○    Regulamin Facebook’a – co wolno a czego nie wolno

  • Psychologia komunikacji na Facebook’u

○    Jak konstruować interesujące treści?

○    Jak często pisać do swoich fanów?

○    Jak zachęcić obce osoby do śledzenia naszego profilu?

  • Konwersacja z fanami

○    Jak reagować na sytuacje kryzysowe np. publiczne oskarżenia firmy

○    Blokowanie profilu dla obcych osób vs. pełna otwartość

  • Organizacja marketingu na Facebook’u

○    Jak zorganizować pracę w firmie aby sprawnie obsługiwać Facebook’a

○    Skąd wziąć interesujące dla fanów treści.

 

Nabyta na szkoleniu wiedza pozwoli uczestnikom:
  • Samodzielnie zaprojektować i poprowadzić własną kampanię reklamową na Facebook’u
  • Efektywnie komunikować się z fanami firmy oraz pozyskiwać nowe osoby obserwujące profil firmy
  • Skutecznie radzić sobie w sytuacjach kryzysowych np. otwartej krytyki firmy
  • Ocenić efektywność prowadzonych działań marketingowych

 

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy będą znać:
  • Najważniejsze pojęcia związane z marketingiem społecznościowym
  • Możliwości oraz ograniczenia promocji na Facebook’u
  • Zasady efektywnego i atrakcyjnego komunikowania się z fanami

 

Metoda realizacji zajęć:

Szkolenie ma charakter praktyczny, prowadzone jest w formie warsztatów z wykorzystaniem następujących technik:

  • Ćwiczenia grupowe
  • Ćwiczenia indywidualne przy komputerach
  • Dyskusje grupowe
  • Burza mózgów
  • Eksperymenty online
  • Wykład