Menu / szukaj

Firma w świecie internetu – marketing interaktywny

Dla kogo?:

Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, osób odpowiedzialnych za reklamę i marketing internetowy firm, a także pracowników agencji reklamowych i wszystkich osób zainteresowanych nowymi technikami promocji w internecie.

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z najnowszymi trendami oraz technikami wykorzystywanymi do promocji firm w internecie ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb mikro i małych firm, prowadzących działania promocyjne samodzielnie. Szczegółowo omówione zostaną zagadnienia związane z planowaniem strategii promocji, przygotowaniem firmowej strony WWW, obecnością w mediach społecznościowych a także płatną reklamą w sieci.

 

Zakres merytoryczny szkolenia:
  • Internet jako narzędzie promocji – fakty i mity – wprowadzenie w tematykę szkolenia

○    Poznanie najważniejszych pojęć stosowanych w marketingu internetowym (CR, CTR, CPM, CPC itd.)

  • Strategia obecności firmy w internecie

○    Dlaczego potrzebna jest strategia?

○    Planowanie strategii promocji w internecie

○    Wdrożenie i monitorowanie strategii promocji w internecie oraz jej ewaluacja

  • Formy obecności firmy w internecie

○    Firmowa strona WWW

○    Obecność w mediach społecznościowych (Facebook, Nasza Klasa, You Tube)

○    Firmowy blog i mikro blog jako narzędzie promocji

○    E-PR

○    E-mail marketing

  • Płatna reklama w internecie

○    Specyfika różnych form reklamy

○    Czym różni się model CPM od CPC i kiedy najlepiej stosować każdy z nich

  • Internet to ludzie a nie technologia – psychologia promocji w internecie

○    Skuteczna komunikacja w internecie

○    Psychologiczne mechanizmy perswazji na strona WWW

 

Nabyta na szkoleniu wiedza pozwoli uczestnikom:
  • Zaplanować działania promocyjne w internecie
  • Wyznaczyć cele oraz określić strategię obecności firmy w internecie
  • Przeanalizować dotychczasowe działania promocyjne oraz ocenić ich jakość i skuteczność
  • Dobrać odpowiednie techniki promocji do realizacji celów i potrzeb firmy

 

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy będą znać:
  • Możliwości oraz ograniczenia promocji w internecie
  • Najważniejsze pojęcia stosowane w marketingu internetowym
  • Psychologiczne mechanizmy oddziaływania na konsumentów w internecie
  • Najskuteczniejsze metody marketingu w internecie

 

Metoda realizacji zajęć:

Szkolenie ma charakter praktyczny, prowadzone jest w formie warsztatów z wykorzystaniem następujących technik:

  • Ćwiczenia grupowe
  • Ćwiczenia indywidualne przy komputerach
  • Dyskusje grupowe
  • Burza mózgów
  • Eksperymenty online
  • Wykład