Menu / szukaj

Plan Marketingowy Salonu Fryzjerskiego

Witaj właścicielu/właścicielko salonu fryzjerskiego,

Aby pomóc Ci w zyskownym działaniu na rynku przygotowałem specjalnie dla Ciebie: Plan Marketingowy Salonu Fryzjerskiego™.

NARZĘDZIE NAWIGACYJNE

Przygotowany plan to więcej niż dokument pokazujący, co dokładnie zrobić, oraz jak to zrobić, aby odnieść sukces, jako właściciel/właścicielka salonu fryzjerskiego. Plan Marketingowy Salonu Fryzjerskiego™ to Twoje narzędzie nawigacyjne. Wyobraź sobie, że Twój biznes to statek, który płynie po nieznanych wodach. Jeśli nie będziesz miał planu zgubisz się i nie odnajdziesz drogi do celu lub co gorsza rozbijesz się na skałach. Dlatego konieczne jest dla Ciebie, jako kapitana statku posiadania takiego narzędzia nawigacyjnego. Czegoś, co powie: Dzisiaj jesteśmy tutaj, a wkrótce za parę kroków będziemy tam, a na końcu chcemy osiągnąć TO.

ZDOBĄDŹ NOWYCH KLIENTÓW

Plan Marketingowy Salonu Fryzjerskiego™ to przewodnik dla osób, które chcę osiągać to, co udało się do tej pory tylko nielicznym. Dzięki niemu dowiesz się, jakie działanie marketingowe podjąć, aby zdobyć nowych klientów w sposób, w który sami będą chcieli polecać Cię swoim znajomym.

PROFESJONALNY PLAN MARKETINGOWY

Przygotowany Plan Marketingowy Salonu Fryzjerskiego™ jest przykładem tego jak powinien wyglądać skuteczny i profesjonalny plan marketingowy. Został przygotowany dla realnej sytuacji rynkowej, a zaplanowane w nim działania przyczynią się do odniesienia sukcesu firmy oraz osoby, która z niego skorzysta.

Kupując go, możesz szybko przekonać się jak powinien wyglądać profesjonalny plan marketingowy dla Twojego biznesu. Umożliwi Ci on zaplanowanie najkorzystniejszych działań i pomoże w realizacji efektywnych działań marketingowych.

KORZYŚCI Z POSIADANIA PLANU MARKETINGOWEGO

  • Pozwoli uniknąć nieefektywnego wydawania środków przeznaczonych na marketing
  • Zwiększy sprzedaż
  • Umożliwi skuteczne wykorzystanie dostępnych narzędzi marketingowych
  • Umożliwi zrozumienie potrzeb klientów i wyjście im naprzeciw
  • Da przewagę nad konkurencją
  • Pokaże, które z nowych narzędzi marketingowych nadają się do wykorzystania przez daną firmę/markę i są dla niej odpowiednie
  • Pokaże, w jakim miejscu firma czy marka jest obecnie i gdzie może zajść dzięki konkretnym działaniom
  • Da pracownikom jasny komunikat jak należy działać
  • Zminimalizuje ryzyko popełnienia kosztownych błędów marketingowych
  • Pomoże w osiągnięciu lub zwiększeniu sukcesu finansowego firmy
  • Pomoże w wykryciu źródeł przewagi konkurencyjnej
  • Wymusi dobrze zorganizowane działania wewnątrz firmy
  • Umożliwi lepszy przepływ informacji
  • Poprawi planowanie finansowe i budżetowanie
  • Pomoże w pozyskiwaniu zasobów, wsparcia i zaangażowania
  • Określi cele i strategie

 SPRAWDZONA WIEDZA O BRANŻY

Powstał w oparciu o analizę kilkudziesięciu salonów fryzjerskich w Polsce oraz szereg rozmów z ich właścicielami i klientami. Podczas przygotowywania planu marketingowego zapoznałem się z specyfiką pracy oraz szeregiem błędów popełnianych zarówno przez początkujących, jak również przez doświadczonych właścicieli salonów fryzjerskich.

Przy przygotowaniu planu marketingowemu zostały wykorzystane wyniki badań dotyczących rynku salonów fryzjerskich oraz grup osób składających się na najlepszych klientów w tej branży. Plan marketingowy zawiera ich dokładną analizę, przedstawia cechy, jakie powinna posiadać skierowana do nich oferta oraz pokazuje, jakie działania musisz podjąć, aby dotrzeć do Twoich najlepszych klientów.

PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI

W Planie Marketingowym Salonu Fryzjerskiego™ znajdziesz praktyczne wskazówki dotyczące każdego z rekomendowanych działań marketingowych oraz dodatkowo dokładny opis każdego z nich. Dzięki niemu uda Ci się wykorzystać niewidoczne szanse, jakie Ci rynek na którym działasz. Sprawisz, że klienci sami będą kontaktować się z Tobą i kupować od Ciebie.

Plan Marketingowy Salonu Fryzjerskiego™ jest przeznaczony zarówno dla osób planujących otworzyć własny salon fryzjerski jak też dla tych, którzy już taki salon fryzjerski prowadzą i zamierzają przygotować własny plan marketingowy, dzięki któremu znacznie zwiększą osiągane przychody.

ZAWARTOŚĆ PLANU MARKETINGOWEGO SALONU FRYZJERSKIEGO

1. Opis sytuacji marketingowej
1.1    Informacje o rynku i firmie
1.2    Audyt obecnej sytuacji marketingowej
1.2.1         Audyt strategii marketingowej
1.2.2         Audyt organizacji marketingu
1.2.3         Audyt systemów marketingowych
1.2.4         Audyt wydajności marketingu
1.2.5         Audyt środowiska marketingowego: Środowisko polityczno-prawne, Środowisko ekonomiczne, Środowisko społeczne, Środowisko technologiczne, Środowisko konkurencyjne, Środowisko konsumentów, Środowisko dostawców i partnerów handlowych
1.2.6         Audyt funkcji marketingu

2. Analiza strategiczna
2.1    Analiza SWOT

3. Analiza rynku
3.1    Prognoza rynku
3.2    Przyczyny niedostępności części rynku
3.3    Przyczyny nieobsługiwania części rynku
3.4    Analiza luki strategicznej

4. Cele i strategia marketingowa
4.1    Główne cele marketingowe
4.2    Strategie marketingowe

5. Strategia STP (Segmentation–Targeting–Positioning)
5.1    Kluczowe segment rynku (Najbardziej wartościowi klienci)
5.2    Wybór rynku docelowego
5.3    Analiza profilów konkurencji
5.4    Pozycjonowanie
5.5    Wnioski z analizy konkurencji
5.6    Strategia konkurencji
5.7    Kluczowe czynniki pozycjonowania

6. Marketing mix
6.1    Powiązanie elementów markeitngu mix
6.2    Podział budżetu mix w bieżącym roku
6.3    Rozwój budżetów marketingu mix w kolejnych latach
6.4    Elementy marketingu mix
6.4.1         Struktura asortymentu produktów
6.4.2         Polityka cenowa
6.4.3         Struktura kanałów dystrybucji
6.4.4         Narzędzia zintegrowanej komunikacji marketingowej (promocji)
6.4.4.1         Koncepcja zintegrowanej komunikacji marketignowej (promocji)
6.4.4.2        Działania w ramach zintegrowanej komunikacji marketignowej (promocji) – opis i wytyczne dotyczące ich realizacji

 

7. Wdrażanie i kontrola
7.1    Plan wdrożenia
7.2    Harmonogram projektów marketingowych
7.3    Planowane wskaźniki marketingowe

BIO AUTORA

Łukasz Schab – Doradca Marketingowy, Interim Marketing Manager, twórca skutecznych planów marketingowych. Prowadzi bloga Ardeum.pl.

Jego porady, szkolenia i czasowe przejęcie zarządzania działami marketingu umożliwiają firmom bardziej efektywną sprzedaż, marketing i komunikację.

W firmach swoich Klientów wykorzystuje pełnię możliwości współczesnego marketingu, dzięki czemu możliwe jest w nich przyspieszenie rozwoju, zwiększenie efektywności oraz dochodowości.

WYCENA Cena brutto
Plan Marketingowy Salonu Fryzjerskiego™ 347 zł

Podaj teraz e-mail i kliknij KUPUJĘ:

Na podany adres e-mail otrzymasz Plan Marketingowy Salonu Fryzjerskiego™ dlatego upewnij się, że wpisałeś prawidłowy. Już teraz kup Plan Marketingowy Salonu Fryzjerskiego™ zanim zrobi to Twoja konkurencja.


Instrukcja:

Możesz płacić: kartą kredytową, przelewem elektronicznym albo na poczcie. Płatności obsługuje firma DotPay S.A.

Jeżeli dokonujesz płatności natychmiastowej (karta, przelew), to otrzymasz Plan Marketingowy Salonu Fryzjerskiego™ na Twój adres e-mail bezpośrednio po zakończeniu transakcji.

Jeżeli płacisz na poczcie lub innym przelewem – otrzymasz Plan Marketingowy Salonu Fryzjerskiego™ na e-mail po zaksięgowaniu wpłaty.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT prześlij dane do niej po otrzymaniu Planu Marketingowego Salonu Fryzjerskiego™ na adres lukasz.schab@ardeum.pl.