Menu / szukaj

Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego

Witaj Doradco Finansowy,

Aby pomóc Ci w zyskownym działaniu na rynku przygotowałem specjalnie dla Ciebie: Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego™.

NARZĘDZIE NAWIGACYJNE

Przygotowany plan to więcej niż dokument pokazujący, co dokładnie zrobić, oraz jak to zrobić, aby odnieść sukces, jako doradca finansowy. Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego™ to Twoje narzędzie nawigacyjne. Wyobraź sobie, że Twój biznes to statek, który płynie po nieznanych wodach. Jeśli nie będziesz miał planu zgubisz się i nie odnajdziesz drogi do celu lub co gorsza rozbijesz się na skałach.

Dlatego konieczne jest dla Ciebie, jako kapitana statku posiadania takiego narzędzia nawigacyjnego. Czegoś, co powie: Dzisiaj jesteśmy tutaj, a wkrótce za parę kroków będziemy tam, a na końcu chcemy osiągnąć TO.

ZDOBĄDŹ NOWYCH KLIENTÓW

Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego™ to przewodnik dla osób, które chcę osiągać to, co udało się do tej pory tylko nielicznym. Dzięki niemu dowiesz się, jakie działanie marketingowe podjąć, aby zdobyć nowych klientów w sposób, w który sami będą chcieli polecać Cię swoim znajomym.

PROFESJONALNY PLAN MARKETINGOWY

Przygotowany Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego™ jest przykładem tego jak powinien wyglądać skuteczny i profesjonalny plan marketingowy. Został przygotowany dla realnej sytuacji rynkowej, a zaplanowane w nim działania przyczynią się do odniesienia sukcesu firmy oraz osoby, która z niego skorzysta.

Kupując go, możesz szybko przekonać się jak powinien wyglądać profesjonalny plan marketingowy dla Twojej działalności. Umożliwi Ci on zaplanowanie najkorzystniejszych działań i pomoże w realizacji efektywnych działań marketingowych.

KORZYŚCI Z POSIADANIA PLANU MARKETINGOWEGO

  • Pozwoli uniknąć nieefektywnego wydawania środków przeznaczonych na marketing
  • Zwiększy sprzedaż
  • Umożliwi skuteczne wykorzystanie dostępnych narzędzi marketingowych
  • Umożliwi zrozumienie potrzeb klientów i wyjście im naprzeciw
  • Da przewagę nad konkurencją
  • Pokaże, które z nowych narzędzi marketingowych nadają się do wykorzystania przez daną firmę/markę i są dla niej odpowiednie
  • Pokaże, w jakim miejscu firma czy marka jest obecnie i gdzie może zajść dzięki konkretnym działaniom
  • Da pracownikom jasny komunikat jak należy działać
  • Zminimalizuje ryzyko popełnienia kosztownych błędów marketingowych
  • Pomoże w osiągnięciu lub zwiększeniu sukcesu finansowego firmy
  • Pomoże w wykryciu źródeł przewagi konkurencyjnej
  • Wymusi dobrze zorganizowane działania wewnątrz firmy
  • Umożliwi lepszy przepływ informacji
  • Poprawi planowanie finansowe i budżetowanie
  • Pomoże w pozyskiwaniu zasobów, wsparcia i zaangażowania
  • Określi cele i strategie

 SPRAWDZONA WIEDZA O BRANŻY

Powstał w oparciu o analizę kilkudziesięciu firm doradztwa finansowego w Polsce oraz szereg rozmów z doradcami finansowymi oraz z ich klientami. Podczas przygotowywania planu marketingowego zapoznałem się z specyfiką pracy oraz szeregiem błędów popełnianych zarówno przez początkujących, jak również przez doświadczonych doradców finansowych.

Przy przygotowaniu Planu Marketingowego dla Doradcy Finansowego™ zostały wykorzystane wyniki badań dotyczących rynku firm doradztwa finansowego oraz grup osób składających się na najlepszych klientów w branży doradztwa finansowego. Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego™ zawiera ich dokładną analizę, przedstawia cechy, jakie powinna posiadać skierowana do nich oferta oraz pokazuje, jakie działania musisz podjąć, aby dotrzeć do Twoich najlepszych klientów.

PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI

W Planie Marketingowym dla Doradcy Finansowego™ znajdziesz praktyczne wskazówki dotyczące każdego z rekomendowanych działań marketingowych oraz dodatkowo dokładny opis każdego z nich. Dzięki niemu uda Ci się wykorzystać niewidoczne szanse, jakie daje rynek na którym działasz. Sprawisz, że klienci sami będą kontaktować się z Tobą i kupować od Ciebie.

Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego™ jest przeznaczony zarówno dla osób planujących rozpocząć własną działalność w zakresie doradztwa finansowego, jak też dla tych, którzy już taką działalność prowadzą i zamierzają przygotować własny plan marketingowy, dzięki któremu znacznie zwiększą osiągane przychody.

ZAWARTOŚĆ PLANU MARKETINGOWEGO DLA DORADCY FINANSOWEGO

1. Wstęp.

2. Kim powinien być doradca finansowy dla klienta?

3. Misja i wartości doradcy finansowego.

4. Wartości, jakimi powinien kierować się doradca finansowy.

5. Analiza konkurencji.

6. Analiza SWOT.
Silne strony doradcy finansowego.
Słabe strony doradcy finansowego.
Możliwości doradcy finansowego.
Zagrożenia doradcy finansowego.

7. Cele marketingowe do osiągnięcia w ciągu jednego roku dla doradcy finansowego.

8. Segmentacja klientów doradców finansowych.

9. Dodatkowa analiza osób będących najlepszymi klientami doradców finansowych.

10. Strategia pozycjonowania doradcy finansowego.

11. Plan działań.
Działania marketingowe.
Opis działań marketingowych wraz z etapami ich realizacji.
Harmonogram działań.

12. Podsumowanie.

BIO AUTORA

Łukasz Schab – Doradca Marketingowy, Interim Marketing Manager, twórca skutecznych planów marketingowych. Prowadzi bloga Ardeum.pl.

Jego porady, szkolenia i czasowe przejęcie zarządzania działami marketingu umożliwiają firmom bardziej efektywną sprzedaż, marketing i komunikację.

W firmach swoich Klientów wykorzystuje pełnię możliwości współczesnego marketingu, dzięki czemu możliwe jest w nich przyspieszenie rozwoju, zwiększenie efektywności oraz dochodowości.

FILOZOFIA DZIAŁANIA

Emergencja
Wychodzę z założenia, że działania marketingowe, aby były skuteczne muszą być emergentne. Emergentny marketing™ to takie połączenie elementów, które w całości daje efekt jakościowo lepszy niż suma składników. Unikalne, emergentne połączenie różnych działań tworzy indywidualny plan działań marketingowych.

Strategia
Myślenie strategiczne pozwala na realizację najambitniejszych celów biznesowych oraz zwiększenie zysków firm. Tworzę oraz wdrażam strategiczne myślenie o marketingu, po to, aby Państwa firma funkcjonowała sprawniej i przynosiła jeszcze wyższe zyski.

Sprzedaż
Realizując projekty dla Klientów, stawiam sobie zwiększenie sprzedaży za główny cel naszej współpracy.

WYCENA Cena brutto
Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego™ 347 zł

Podaj teraz e-mail i kliknij KUPUJĘ

Na podany adres e-mail otrzymasz Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego™ dlatego upewnij się, że wpisałeś prawidłowy. Już teraz kup Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego™ zanim zrobi to Twoja konkurencja.


 Instrukcja:

Możesz płacić: kartą kredytową, przelewem elektronicznym albo na poczcie. Płatności obsługuje firma DotPay S.A.

Jeżeli dokonujesz płatności natychmiastowej (karta, przelew), to otrzymasz Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego™ na Twój adres e-mail bezpośrednio po zakończeniu transakcji.

Jeżeli płacisz na poczcie lub innym przelewem – otrzymasz Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego™ na e-mail po zaksięgowaniu wpłaty.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT prześlij dane do niej po otrzymaniu Plan Marketingowy dla Doradcy Finansowego™ na adres lukasz.schab@ardeum.pl.