Menu / szukaj

[Infografika] 10 statystyk na temat gier na Facebooku

Ciężko ignorować ciągły rozwój facebookowych gier. Niezależnie od tego czy uwielbiasz gry na Facebooku czy je nienawidzisz, stają się one szybko integralną częścią doznań użytkowników wynikających z działania w serwisie. Gry społecznościowe oparte o wirtualne rynki dóbr wygenerowały w 2010 roku 7,3 mld dolarów (jest to około 12% całego przemysłu opartego o gry).

Więc co social commerce może nauczyć się od sukcesu gier społecznościowych. Gry na Facebooku posiadają istotne zachęty, nagrody i wyzwania, które sprawiają, że użytkownicy chcą spędzać przy nich swój czas. Social commerce aby znaleźć swoje CityVille i przejść ze zwykłego logowania na Facebooka i dokonania zakupu, do prawdziwej szansy na sukces społecznościowy, konieczne będzie musiało sprawić, że cały proces zakupu będzie zabawny i będzie opłacał się użytkownikowi w sposób w jaki gry opłacają się graczom.

Poniżej umieszczam grafikę, która pokazuje 10 najważniejszych statystyk dotyczących gier na Facebooku.

marketingmanagerls

Łukasz Schab

Doradca Marketingowy, Interim Marketing Manager. Dołącz do mnie na Google+ lub na Facebooku.