Menu / szukaj

Wywiad: Produktywność w praktyczny sposób – Jakub Ujejski – Produktywnie.pl

Produktywność, efektywność osobista, zarządzanie czasem, planowanie i organizacja pracy w praktyczny sposób – tematyka serwisu Produktywnie.pl.

Jakub Ujejski – trener i doradca w zakresie produktywności. Poprosiłem go o odpowiedź na kilka pytań. Zachęcam do przeczytania efektów.

Łukasz Schab: Pierwsze pytanie trochę na rozgrzewkę dla osób, którym obca jest poruszana przez Ciebie tematyka. Czym dla Ciebie jest produktywność? Czytaj dalej

[Infografika] Internet w 2015

Internet zmienia się niezwykle szybko, dlatego z  dużą ostrożnością podchodzę do prognoz, które przewidują jak będzie wyglądał za kilka lat. Mimo wszystko warto jednak spojrzeć na infografikę przygotowaną przez Cisco.

Dwie rzeczy, które nasuwają się od razu na myśl to rosnące znaczenie Azji i bardzo małe Afryki.

Jak to będzie się miało do kwestii prowadzenia globalnego biznesu w sieci pozostawiam do samodzielnego rozważenia.

Może jednak warto iść na lekcje mandaryńskiego 😉 Czytaj dalej

Czy marketing szeptany może być doskonałym sposobem na promocję produktu?

Moim zdaniem odpowiedź na to pytanie jest odpowiedzią twierdzącą. Wszystko jednak zaczyna się od pomysłu, a raczej ich sporej ilości, które dzięki przeprowadzonej burzy mózgów są generowane wśród naszego zespołu lub też samodzielnie przez nas.

To z nich wybieramy ten jeden jedyny, posiadający największy potencjał, a później wprowadzamy go w życie. Powinien być to pomysł z gatunku tych, które wywołują lawinę komentarzy, i sprawiają, że nagle niszowe marki stają się powszechnie znane i wszyscy chcą o nich mówić.

Nikt nie lubi rozmawiać o rzeczach zwyczajnych. Zdecydowanie bardziej wolimy rozmawiać o sprawach, które wywołują emocje i/lub są kontrowersyjne. Czytaj dalej

[Infografika] 60 sekund w internecie

Wydaje się że 60 sekund to bardzo mało czasu i niewiele w tym czasie może się dziać.

Jak mało prawdziwe może być to stwierdzenie pokazuje postawienie go w kontekście szeregu działań wykonywanych w tym przedziale czasu w internecie.

O tym o jakie dokładnie działania chodzi i jak dużo ich jest dowiesz się z poniższej infografiki. Czytaj dalej

[Infografika] Jak stracić klientów?

Wiele się pisze i mówi o tym jak zdobywać nowych i utrzymywać obecnych klientów. To jednak trochę przereklamowane. Przecież wiadomo że najlepszym sposobem na rozwój biznesu jest tracenie klientów. Gdy ich nie będzie, wreszcie będziemy mogli zająć się sobą i pracą. A zaraz, przecież wtedy nie będziemy musieli pracować bo przecież nie będziemy mieli dla kogo. Wreszcie więc będzie czas na nasze hobby, spotkania ze znajomymi, zabawę. Wystarczy tylko pozbyć się klientów. Co do tego prowadzi, świetnie pokazuje poniższa infografika. Nic tylko zacząć wdrażać te rozwiązania na pełną skalę w naszej firmie, a będziemy mieli przed sobą świetlaną i spokojną przyszłość 😉 Czytaj dalej

[Infografika] Dlaczego ludzie obserwują marki w social mediach?

Praktycznie każda licząca się marka prowadzi obecnie mniej lub bardziej udane działania w social mediach.

Dlaczego jednak ludzie obserwują marki? Jakie powody nimi kierują?

Odpowiedzi na te oraz kilka innych pytań dotyczących związków użytkowników z markami obecnymi w social mediach znajdziecie w poniższej infografice. Czytaj dalej